Fränsta festivalen, Fäviken :)

torsdag hade jag en tung morgon. Kroppen hängde verkligen inte med, men efter ett par timmars sömn på eftermiddagen, så bestämde jag mig för att åka på fränsta festivlalen med Tove <3. Träffade ett trevligt gäng först, och jag hade kul hela kvällen, trots att vädret var de sämsta, och man kunde dra ut sig flera liter vatten när man kom hem.
Fredagen började med jobb, jobb, jobb men på kvällen var jag med mamma och pappa till stugan och tog de hur lugnt som helst. Kan behövas ibland de också.
lördagmorgon åkte pappa, jack och jag till Fäviken. De var en fantastisk dag, med människor som känns som en enda stor familj. Hundar, hästar, fyrhjulingar, gevär och kläder. var de som fanns att kolla på :)

När vi börjat rulla hemöver så kom vi på att vi måste ju försöka hälsa på nån släkt i Östersund, på andra försöke så blev de en tur till en tremänning till mig. Hon hade flyttat till ett nybyggt hus strax utanför Östersund, med sin man och sina två söta flickor :) När vi börjat rulla hemåt så får vi veta att släkten från Umeå är i Stöde hos oss. Riktigt kul :)
Så kvällen och söndag morgon tillbringades med släkten från Umeå.
Söndagen var otroligt lugn, slutade med en film och prat hos Johanna :)<3

Idag är de jobb som gäller, men på kvällen blir de nog musikveckan :)



Kommentarer
Postat av: erika

du har haft fullt upp :) blir det marknan i helgen då?

2009-07-31 @ 08:57:59
URL: http://erikaerikssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0