Jobbar och Svimmar :(

Nu har man kommit igång med arbetet igen. (Städar på vårdcentralen), vilket känns väldigt skönt.
Jobbar bara halvtid, vilket gör att dagarna är slut vid 12 :) Måndagen var lugn.
Tisdag startade med Jobb och sen var jag hemma och städade på eftermiddagen. På kvällen åkte jag upp till ede för att ta en kvällspromenad med Matilda :) Vilket var mycket trevligt. Under tiden var mamma och pappa i stan och köpte en byrå och en hylla åt mig :) Som blev nattens projekt att bygga ihop:) Men det blevkanonbra på rummet. ...
Onsdagen började med jobb och på eftermiddagen städade jag och mamma hemma. Gick igenom vilka saker jag vill ha när jag flyttar hemifrån nån gång :) Sen blev det en tur till fränsta på Apoteket. Jag köpte lite vitaminer, som jag hoppas ska hjälpa mot allt.¨
Sen var det dags för första frivillga träningen efter uppehållet, och det kom 8 stycken frivillga. Jag hade just startat första övningen när jag kände att jag kom ur balans, gick in bakom kiosken och svimmade. Anser att det inte är så bra om barnen ser på :( Kom tillbka ganska fort och kunde åter igen sätta mina fötter på planen och vara med och spela. För matchen kördes barnen emot föräldrarna/tränarna, och det är så kul att se :)
Åkte hem och mådde bara sämre och sämre. . . Är så less på livet i övrigt nu :( Och nätterna fortsätter med sömnsvårigheter. Men för att bli olite piggare, så åkte mamma, pappa och jag upp till hammarsjön (såg en älg) och jag passade på att övningsköra lite :)
Torsdag morgon och jag var enormt trött :S Men började jobba på som vanligt, när jag nästan var klar på ramlade jag ihop. Ännu en gång. Men det är ju tur att man jobbar på en vårdcentral, fick bra hjälp. Men vi bestämde att jag skulle åka hem  för den här dagen. Nu ska jag ha en träff med Erika.E. Jag tror att vi förstår varandra bra, och det ska vi ta vara på.
Ikväll blir det nog lugnt, om man inte blir inlagd på sjukan igen :(
"J.B"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0