Orkar inte. . .

Ja, nu har det gått en vecka igen. Ska försöka att sammanfatta den på ett bra sätt.

MÅNDAG: Ganska lugn, var upp till Angelica i ede en sväng :)

TISDAG: På morgonen var jag till stan med mamma och shoppade lite nya kläder. Sen var jag till Johanna på middag och sen gick vi på fotboll :) Först tittade vi på herrarna och sen på damerna, gick ganska ont för båda lagen om jag inte minns helt fel :/ 

ONSDAG: Då var det dagen med stort G, dags för årets GATUFEST :) På dan var Tove hos mig och sen åkte Tove, jag och Angelica till stan. Hade en kanonkväll med dessa tjejer. Sen var det otroligt kul att få träffa lite folk från gamla klassen i Stöde, och även från nya klassen i stan :)

TORSDAG: Då var det vilodag ifrån Gatufesten. Jag var till min tränar kollega Mattias och kollade över lite inför hösten. Var hem och träffade de nya hyresgästerna. De verkar jätte trevliga. (Han är tatuerare) så nu förstår ni ju vad jag ska göra under hösten :P sen var jag på Vången en stund och fick lite sol på mig. Angelica följde med mig hem och sen på kvällen såg vi på fotboll. Det var derby Stöde-Torpshammar för damerna och det sluade precis som vi ville. Stöde vann med 3-2 och allt var väldigt spännande :)

FREDAG: Idag sov jag riktigt länge. Sen åkte jag bort till Johanna för att gratulera henne på den stora dagen! (Hon blev 17!) Men sedan vi hade ätit middag där så åkte jag med henne och John till stan. Vi träffade Lowisa och var till en fest i Sidsjön, riktigt sköna personer :) Sen vid hlav elva bar det av ner till stan :) Vi såg på Lena och Orup, dom är väldigt bra live ;)  Sen träffade jag en massa folk och jag hade det riktigt bra. Men framemot halv tre så sa dom att det stängde så dår var det bara att åka hemöver :) Men precis innan jag gick hem så träffade jag Arvid (min kusin) och Fanny (min kusins kusin) Det var skoj, har saknat er :)

LÖRDAG: Hälsade på Mattias på dan, och kollade in hans renoverings projekt :) sen åkte jag hem och gjorde mig klar för ännu en dag på Gatufesten :) Åkte ner med mamma och pappa vid nio tiden och sen träffade jag mina tjejer, Johanna och Angelica och tittade på Ledin. Han är ju så otroligt duktig ;D Sen åkte Johanna karusell med mig <3 och vi såg när John´s kompisar hoppade Bungy Jump :)

SÖNDAG: Den här dagen har hittills varit otroligt seg. Men nu ska jag göra mig i ordning och åka till Tove. Sen ska hon och jag på gitarrkonsert i Stöde kyrka. Det är Joel Persson som ska spela och jag känner på mig att detta kommer bli jättebra :)

Men bakom alla dessa positiva ord, så är jag och min kropp fortfarande inte ett. Jag lever i trötthet, orkar ingenting och känner mig inte glad för något. Sen att svimma, det är lika vanligt som att dricka vatten när det är varmt. Men det är något som bara är nu. Det finns i min vardag. . . Jag vill att vi ska lösa det här. Kommer inte klara det själv :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0