Sjukhuset, flera gånger om :(

Började med en normal arbetsdsag på måndag. På tisdag var jag in på sjukhuset under morgonen och fick ett långtids EKG installerat på mig. Åkte hem som en självmordsbombare, såg verkligen ut som en sån, eftersom elektroder och sladder fanns på bröstkorgen :P Jobbade eftermiddagen, eftersom jag verkligen skall vara igång när jag har maskinen på mig. På kvällen blev det först en promenad i ede med Matilda :) Och sen en promenad på Stöde med Johanna :)

På onsdag var jag tillbaka på sjukhuset med EKG maskinen och hade ett möte med överläkaren på barn. Vi gick igenom alla slags olika symtomer som jag har haft under dessa månader, och startade en utredning.
PÅ kvällen var det träning, härliga barn som vill spela boll, jag blir så glad av deras energi :D
Torsdag fredag var lugna, jag kände mig väldigt konstig så det blev vila och mycket lite jobb :S

Lördag blev däremot väldigt bra, jag, mamma, jesper, jack och malin åkte till Bispgården för att se på diggiloo :D
Det var en kanonbra föreställning. Träffade Nathalie och Kajsa också, kul :D
Idag har det varit sängen hela tiden, men nu ska jag iväg och jobba. Ta igen lite av fredagen

BROLLE VAR I ALLA FALL BÄST IGÅR ! ! ! !







Kommentarer
Postat av: louise

Huua josefin, hoppas allt löser sig någon gång :( :)

2009-07-29 @ 21:30:35
URL: http://louiseliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0