Tidsfördriv :)

1. Hur gammal är du om fem år? 22 år
2. Vem var den sista du träffade? Min bror
3. Hur lång är du? 173
4. Vilken var den senaste film du sett? Min frus första älskare
5. Vem ringde du senast? Angelica
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en bra dag :) Kram (Anna. M) 
7. Vad är dagens planer? Jobba, och gå med Matilda
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? skicka sms 
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? För två timmar sedan
11. Vilken ögonfärg har du? blåa :D
12. När vaknade du idag? 06:45, skulle på massage :) 
13. Har du någon gång hittat en katt? nja
14. Vilken är din favoritplats? Hammarsjön <3
15. Vilken plats föredrar du minst? Stan tyvärr :( 
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? vet inte, har nog inte flyttat långt i alla fall :P
17. Vad skrämde dig som barn? Fåglar :P
18. Vem fick dig att skratta senast? Lisa
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? hör väl inte till vår generation precis..
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? olika
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2-3
23. Hur många landskap har du bott i? 2
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota
26. Är du social? hoppas det :)
27. Vilken är din favoritglass? Piggelin och Magnum Ecuador dark  
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? svårt :S
29. Tycker du om kinamat? Jajamen
30. Tycker du om kaffe? JAAA, skulle inte klara mig utan det :D
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe / Juice
32. Sover du på någon särskild sida? magen :D
33. Kan du spela poker? nej
34. Tycker du om att mysa? aa
35. Är du en beroendemänniska? aa, vissa saker är jag beroende av.  
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ja, några
37. Vill du ha barn? Absolut, men vet inte när.
38. Kan du några andra språk än svenska? lite Spanska och  lite engelska :)
39. Har du någonsin åkt ambulans? Jaa, alldeles nyligen :(
40. Föredrar du havet eller en pool? havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? nåt bra, enligt mig :)
42. Äger du dyra smycken? Några
43. Har du någon gång testat narkotika? nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Hårdbrö macka :P
45. Vem är den roligaste människan du känner? Vet inte :S:P
46. Välj ett ärr på din kropp? På fingret sedan jag klämde det i bildörren :)
47. Vad har du för ringsignal? From Small Thing ( Bruce Springsteen)
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, klänningar och stickade tröjor :)
49. Flirtar du mycket? nää, det kan jag inte påstå
 50. Vart togs din profilbild för din blogg? hemma
51. Kan du byta olja på bilen? vet hur man gör, men vet inte om jag skulle klara det.
52. Har du fått fortkörningsböter? nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? Läser, Livstid nu med Lisa Marklund
54. Läser du dagstidningen? Jaa, det måste jag.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
56. Dansar du i bilen? nä, det tror jag väl inte. 
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? det vet jag inte
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? vet inte :S
59. När var du i kyrkan senast? Var på gitarrkonsert igår :) 
60. Vilka personer utmanar du? Ingen behöver känna sig tvingad, men jag läser gärna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0