Fritidskunskap

Började med att jag försov mig imorse med en halvtimme, så då är det kört att hinna till tåget.
Men som tur var, så hade inte pappa hunnit åka, vilket gjorde att jag kunde åka med honom.
Kom på skolan klockan 07:00, 1 timme och 45 min innan vi började :S Men det gjorde inte så mycket idag eftersom vi hade prov i fritidskunskap 08:45 och jag hade bara tränat lite.
Satt och skrev prov i 1,5 timme ( jag hoppas det gick bra) pennan bara skrev, jag vet dock inte om vad :P
Efter lunch drog jag mig ner på stan och mötte Linn :) Vi tog en fika på city café och satt å pratade, väldigt trevligt :)
12:55 bussen hem, och nu är det lugnt. Får väl se vad som händer ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0