L ö r d a g !

Igår vaknade man till ljudet av regn på taket, och chansen att vi skulle åka till Sätta på dragracing kändes ganska liten.
Men så kom vi på att vi skulle ringa och kolla så att de inte var uppehåll på Sättna, och det var det. Tävlandet var igång för fullt :) (Man kan inte köra bilarna om det är lite vatten på banan!) Så vi tillbringade 3 timmar i Sättna med mycker ljud och buller. Fina bilar och ett bra väder :) När vi kom hem så tog jag mopeden och åkte upp till Angelica. Men som "vanligt" så han ju jag med att svimma en gång också. Vilekt gjorde att jag inte fick köra mopeden hem. Men det är tur att det finns andra snälla männiksor :)
Jag hade en jätterolig dag och kväll :)


( köpte en tröja med detta märke på igår )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0