Ny blogg / 17 år :)

Nu är jag taggad till att blogga igen, känns som att man kommer ha lite mer tid nu när det blir sommarlov.

7 JUNI
Igår fyllde jag 17, inte för att det blev en så stor förändring men den började och slutade otroligt bra.
Ca.00:20 den 7 juni, så befann jag mig på MAX, eftersom det var crusing i stan. Då kom mina fantastiska kompisar på att jag fyllde år och började därför sjunga "Ja må hon leva" och det slutade med att det var inte bara dom som sjöng, utan de flesta inne på MAX, vilket var hur många som helst, jag trodde jag skulle DÖ, så otroligt pinsamt :P
Sen när jag kom hem så blev det till att sova några timmar för snart var det fotbolls dags. Men innan det kom min familj och uppvaktade mig vid sängen. Jag fick 2 biljetter till gatufesten och en jättefin kokbok med Per Morberg ( en sån skön personlighet). Nu var det dags för fotboll, och den var definitivt inte på hemmaplan, utan i Ljustorp.
Vi förlorade med 14-0 men barnen spelade bra ändå. Nu förstår jag att det är många som tänker "hur kan det ha gått bra med en så stor förlust" men eftersom "mina barn" är 97-98-99:or och vi spelade emot 96:or så var det jättebra spelat.
När man äntligen var hemma i Stöde igen, så  kom det lite folk och uppvaktade och senare på kvällen kom Tove, Angelica och Johanna. Tack tjejer, jag hade en jättebra kväll :) <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0