Regn och rusk :(

Fick sova lite längre imorse, eftersom jag och Erika åkte med 09:15 bussen :)
Sen var jag och köpte en baugette som jag skulle äta till lunch, fattar inte att personalen i vissa butiker är så trevlig, finns verkligen dom som inte kan vakna på fel sida :)
Har känt mig ganska bra på förmiddagen, trots det så åkte Erika upp med mig på skolan <3 så värdefullt.
Vi städade ur alla arbetsrum och har sedan sett på film, kommer inte ihåg vad den hette, men den var bra ;)
Nu väntar jag på att man ska få se lite studenter utanför fönstret snart, känns tungt att veta att det är 2 år kvar :(
Tycker det är väldigt synd att vädret inte är med dom :(
Sen blir det stan en stund och sen hem med pappa :) och sen, jo sen. . . .
Blir det match mot Ånge hemma,.
VÄLKOMMEN DIT, Planen vid skolan 19:00 Pojkar div 5. STÖDE - ÅNGE :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0