Semester :)

Nu ska jag sammanfatta de senaste dagarna lite kort.
På torsdag var jag på massage för ryggen och nacken, riktigt skönt. Sen var jag med min YARIS eftersom
han skulle åka iväg senare på kvällen. På eftermiddagen kom Angelica <3  och vi gjorde ordning fika, och sen blev det dans på Ånäsparken. Det var Shake som spelade och det var riktigt bra :)  Sen vill jag  tacka alla som var med, alltid roligare om man är många.
På fredag morgon åkte jag med familjen och Lindahl´s till Dalarna. Målet var leksand där vi skulle bo i lägenhet.
När vi kom fram mådde jag inte så bra, men det ordnade till sig senare på kvällen, och även jag kunde gå på firandet.
Midsommarfirandet i leksand är det största i sverige. Midsommarstången är 22 meter lång och väger över 400 kg,  och det märktes för det tog jättelång tid att resa den :P
Men det roligaste av allt, vi skulle vara med i en tävling vi som var på firandet. För om vi var fler än 7000 stycken som dansade "små grodorna" så hade vi slagit rekord, så det var ju bara att ställa upp. Vet dock inte hur det gick :S Men det var häftigt när vi var så många ;)

Idag har vi varit på besök i Rättvik där vi skulle åka sommar rodel, en rolig grej. Jag åkte dock inte :( Kände att min rygg inte skulle palla det. Men sen blev det en tur på stan, och jag inhandlade 3 olika älgar (samlar på det ;) haha

Sen var vi till Dalhalla, en plats som alla borde besöka. Det är en scen nere i en bergdal :) (bild)
Nu blir det en lugn kväll på Leksand :)    

                     
                             


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har varit på konsert på dalhalla flera gånger. En upplevelse! :D

2009-06-21 @ 00:17:13
URL: http://sabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0