Skolavslutning

Idag har jag varit på Jespers skolavslutning som var på Huberget, det kändes verkligen som förr :)
Åkte hem och vilade, eftersom jag fortfarande inte känner mig så pigg.
Trots de så ringde jag Erika om att vi kunde gå en promenad, allt för att få röra lite på sig. Men med ett bra stöd vid min sida. Jag tog gå-stavarna med mig för att kunna stödja mig på :P och vi gick bort till norromängarna.
När vi kom till crossbanan så kände jag att det började snurra och satte mig därför ner på ängen, och sen tog det inte många sekunder förän jag var borta. Jag kunde höra Erika ropa några gånger, men inte alla :( Blev som vanligt bättre efter en stund och vi kunde vandra hemåt igen :)
Nu blir det en tur upp till edebosjön och hälsa på Emil i stugan :)


Första kycklingen som jag hämtade i maskinen. Det är Angelica som fick äran att hålla i den.


Sen idag kom det en BRUN kyckling, riktigt söööt :)
// Hej då // Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0