Stöde - Östavall 3-0

Ikväll har jag varit på match. Det var herrarna som gjorde en kanon match.
Hörde också att damerna vann i Njurunda ikväll, Grattis tjejer!
Dock så blev inte kvällen helt felfri, för när jag kom till matchen så svimmade jag bakom kansli huset.
Kände hur allt blev svart och att jag försvann från omvärlden. Jag hörde hur en man ropade på mig, och snabb som jag var så klev jag upp och sa att allt var lugnt. (idiotiskt) sen kollade jag på matchen med en oro i kroppen, skakande armar och ett huvud som inte var riktigt med. Funderar på att skriva en lapp i pannan imorn där det står " Hon är ur funktion".
Träffade trevligt folk som jag inte sett på länge, kul de :)
Tog dock mopeden hem och känner mig nu lugnare och piggare :)
Sen kan man ju se sig i himlen efter de underbara vänner som jag har, ringde precis Erika och frågade henne om hon hade tid att hjälpa mig imorn. Hon förklarade att de hade slutat skolan redan och att hon självklart ställer upp (du är helt otrolig) så imorn åker Erika med mig till stan och är med mig på skolan en stund. Allt för att ha kontroll på mitt beteende och mitt svimmande :) Vill så gärna träffa klassen de sista dagarna.
Men nu är det nog dags för mig att sova! Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0