Vart är sömnen?

Igår var det också dagläger, andra dagen och det var min aktivitet (fotboll). På förmiddagen bakade vi muffins, och på eftermiddagen spelade vi fotboll. Det var riktigt roligt;och ett stort TACK! till erik och nils, som kom och hjälpte till.
Vilket blev väldigt uppskattat hos barnen :) Kvällen blev lugn och fridfull, en tur till Lasse´s grav, efter 1 år av sorg och saknad :´( Tänk att tiden kan gå så fort :(    Sen åkte pappa och jag upp på Hammarsjön en sväng, så otroligt fint det var där :)
Men det är bara en sak som fattas, SÖMNEN, kan inte förstå. Jag som alltid har sovit innan jag lagt mig.
Inatt tog det tre timmar innan jag somnade, och sen vaknade jag två gånger. Jag vet flera som har detta bekymmer.
Men jag trodde nog inte att jag skulle drabbas av det. Men det finns nog förklaringar till det också.

Men idag var det sista dagen på lägret. Vilket faktiskt känns ganska bra. Det tar på krafterna att ha hand om en så stor grupp. Idag var det bad som stod på schemat. Men jag satt bara inne och frös, så otroligt kallt :O
Eftermiddagen blev lugnare, vilket resulterade i svimmning. Lite tokigt att barnen ser på kanske, men det får dom ta :)
Ikväll blir det en tur till Emil i stugan, och sen en promenad med Johanna :) <333


Lasse Malmström 1 år av sorg och saknad ! 16 juni :´(


Hammarsjön 16 juni 21: 25


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0