Imorn flyr jag problemen...

Jahaja, igår var jag på stan hela dan :) Följde med grannen Sara, små pojkarna och Frida. Hade en väldigt trevlig dag. Mycket kaffe, men de kan behövas de också ;)

Idag har jag inte gjort mycket. Vaknade med en enorm värk i ryggen, så de var lika bra att ligga kvar i sängen några timmar till. På eftermiddagen skickade jag iväg min ena lillebror till stan, för han skall opereras imorn. Hoppas att de kommer gå bra för honom. Sen har Erika Eriksson och jag varit ute och gått! Trevligt med en som förstår :)
Men nu börjar de bli dags för att packa väskan. Imorn åker jag och Jesper till Alfta för att hälsa på en kusin. Ska bli så enormt roligt. De var länge sedan vi sågs och jag har saknat dom :) Känner på mig att helgen kommer bli lugn och fridfull... Ska försöka att inte tänka ¨på allt som hänt och blicka framåt :)




Kommentarer
Postat av: erika

låter bra det!:)

2009-10-30 @ 12:26:32
URL: http://erikaerikssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0