Jahaja!

Fredagen började i lugn takt. Gjorde inte så många handtag, men klockan 1 började jag jobba.
De var dags att göra ett kvällspass, denna kväll med Lena, de gick jättebra och jag må säga att de är lättare att jobba kvällen. Gammlingarna är så snälla så :)
Men de blev kallt tidigt på kvällen, så när man skulle hem, så var de bara att skrapa rutan på moppen :P och KALLT!!!! La mig ganska direkt när jag kom hem.
Lördag morgon i de här fallet, betydde mittnorden utställningen i nordichallen. Jag skulle dock inte ställa själv, men att få se hur de går för de andra hundarna är heller inte tokig + att jag träffade pappas kusin ifrån umeå (ANNA) :D, så de var superskoj :)
Eftersom mamma är i Italien så bestämmde pappa och jag att vi skulle åka till stugan och wocka lite mat, supergott blev de. Men de var kallt även där, så när maten var i magen och några bilder tagna på Yaris, så åkte vi hem. Kvällen tillbringades med Söder, vi sjöng, såg på film och hade de helt enkelt lugnt och mysigt.
Idag vaknade jag med feber :/ Vilket betyder att de inte blev nå jobb för min del. Men nu såhär på eftermiddagen så känns de bättre. De är mestadels snorigt och hostigt nu :) Planerna inför kvällen är att de ska bli lugnt och att jag ska iväg på Vårdcentralen och städa lite :)

Höres!!!!



Jag och min älskade prins!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0