Länge sen IGEN !

Tänker inte skriva så mycket om föregående vecka. Låg inne på sjukhuset söndag till tisdag för att jag hade så enormt ont i benen. Gjorde även en lumbalpunktion i ryggen på måndagen. Vilket gjorde väldigt ont.
Resten av veckan var jag hemma.
Om jag ska berätta från idag så har jag varit på sjukhuset idag (igen). Denna gång var de nåt på Kliniska fysiologin som skulle göras, visste dock inte vad, när jag kom dit. Men när jag kom in på undersökningsrummet så börjar sköterskan att sätta elektroder på mina händer och fötter och förklarar att hon nu ska skicka ut stötar till elektroderna. De känndes som att hela kroppen slog frivolter och att ben och armar flög. Även lite ont gjorde det.
Men de är väl bara att hoppas att de blir nåt bra svar av allt. Nu är jag hemma och ska ta de lite lugnt. Försöka ge mig på några läxor tror jag :) Ikväll ska jag ha föräldramöte på bandyn, sen kanske jag åker och sjunger lite, om jag känner för det :) 

Hej så länge!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0