Snön faller, och allting blir vitt :D

Igår var de en lugn dag. Jag var ledig och satt med Samhällsboken hela förmiddagen, känner mig nöjd.
På eftermiddagen blev de en promenad med Johanna och Zacke, alltid lika trevligt <3 till middag tillagade jag korvstråganoff och ris :) Utan övertalan så skjutsade pappa upp mig till stugan, så att jag kunde sätta mig på bryggan en stund och fundera, ibland kan man ha de som behov :)
Senare på kvällen/natten så kom mamma hem från Italien, kul :)
Idag har jag gjort vinter ute, klippt buskar och tagit bort gamla blommor, kvällen tillbringades enbart i soffan...
Men nu har de hänt, den första snön har fullit. Bordar gott för vintern om de börjas i tid :D



Blev en vinterbild på Yaris såhär på SNÖ-dagen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0