Tidvis <3 Lars Winnerbäck

Torsdagen var ganska upp och ner. Vaknade ganska sent, gick ner och skulle fixa frukost och kände plötsligt hur jag blev yr, men tänkte förstås (Jag kan väl inte svimma nu, hemma :O ) Så jag följde inte den varning jag fick, vilket slutade med en duns i backen och slog huvudet i kylskåpet... Gick och la mig och var medvetslös när mamma kom hem. Så eftermiddagen tillbringades på vårdcentralen med mamma (fick inte vara hemma själv :P)
På kvällen var jag på Pålsgården och lagade mat inför fredagens pubafton. Blev faktiskt gott!

På fredagen var jag också på vårdcentralen, sen var de Pubaftonn på kvällen, "jobbade" lite, och lyssnade på Marie Söder´s härliga röst till fantastiska låtar. Folket var på G, alla var glada, så sängen blev de inte förän vid 4 :D Men de var de värt ;)
Lördagen tillägnade jag några timmar på birsta, ingen höjdare faktiskt, för en skogsmulle som mig ;) Men ett linne och ett par jeans blev de i alla fall, sen en snabbis in på nya Toys R us, för att köpa en present till lill-victor som blir tre år på fredag!
Idag har jag inte gjort många handtag, fick fikabesök av erika eriksson på eftermiddagen, jätte kul!

Sen är jag bara enormt GLAD idag, notera, de är inte alla dagar! :D

 


Kommentarer
Postat av: erika

den misslyckade kladdkakan var god :D

2009-10-25 @ 21:00:12
URL: http://erikaerikssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0