ToT = Tisdag, Onsdag, Torsdag

Tisdagen var inte alls bra, klarade bara en timme på jobbet, sen blev de hem till sängen. Hade en sån enorm värk i benen och yr i huve :S Men efter några timmar i sängen och några tabletter så blev de genast mycket bättre.
Onsdagen jobbade jag 07:00 - 16:30, sen åkte jag, Sara och pojkarna på baren och åt, riktigt gott!!!!
Kvällen tillbringades på kören, tänk att vi kan ha så roligt :D
Idag har jag varit ledig, men hade energi för flera idag. Har storstädat i huset, även putsat fönster och hängt upp nya gardiner :) Känner mig så nöjd. Nu är de pappa som håller ställningarna här hemma, för mamma åkte till Italien idag. Hoppas dom får de bra och att hon kommer hem utvilad :) Ikväll har jag beställt roliga saker från jotex, fikat och sett på idol med Sara :)

Blev några höstbilder tagna på Yaris "Biffen" idag också :)






Timrå tog sin första 3 poängare ikväll! Bra jobbat, nu gäller de bara att ge allt i fortsättningen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0