:)

Ikväll blev de middag hos familjen Lindahl. Jättegott och trevligt! Kände mig dock inte så pigg, vilket gjorde att allt blev väldigt lugnt. Men vi kollade på idol i alla fall. Vilka stjärnor de finns :D haha.
Sen åkte pappa och jag till matfors en snabbis för att lämna lite grejer. Men de ena följer de andra. Så de blev kaffe i Klingsta hos några kompisar innan de bar iväg hemåt.
Men nu är de nog bäst att sova och ladda batterierna. För imorn är de dop i Stöde kyrka klockan 11.
Då är de dags för ELLA Josefin Jonsson att döpas. Hur söööt som helst. Men när allt är klart kring dopet, så fortsätter tempot för mig, men denna gång på Torpshammars herrgård. Vi ska sjunga, äta och åka båt på ljungan :) Tror att de kan bli riktigt mysigt. Men återkommer väl med resultat och sammanfattning av kvällen :)



Känner mig precis som texten i bilden idag... Ett hjärta som glöder, som en gång brann....
Men de är nog för att man är så medveten om att jag klarar så mycket mer egentligen. Men inte just nu bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0