Lagom start på veckan!

Jaha, då var de redan Onsdag :/ Veckorna bara springer iväg. Men tänkte skriva lite om vad jag gjort i början av veckan. På måndag jobbade jag heldag vilket betyder 07:00- 16:30. Så man var ganska trött när man kom hem, vilket gjorde att de blev en snabb sovstund! Men sen bar de ganska snabbt iväg på träning, för de är ett måste. Barnen skall utvecklas och de är mitt ansvar ;)
Men sen blev kvällen lugn, somnade ganska tidigt. Men de var nog tur de, för på tisdag morgon bar de av till stan på sjukhuset igen :S Den här gången var de inte så mkt som skulle göras, bara plocka bort och lämna in hjärtmaskinen, så nu är de bara att hoppas att den har fungerat som den skulle den här veckan!
Sen åkte mamma och jag runt lite på stan och lunchade sedan :) mysigt!
Men eftersom bara halva dagen hade gått, så var de ju jobb som gällde på eftermiddagen. Jobbade 13:00-16:30, alldeles lagomt :) Sen hade nog inte kvällen kunnat sluta bättre ;)

Idag är de jobb som gäller. Jag ska jobba min första kväll. Vilket betyder ett pass mellan 13:00-21:30 :O
Men de kommer säkert att gå bra. Men under tiden ska mina fotbollsbarn spela en match emot sina föräldrar. Jag hoppas att barnen vinner, för utvecklingen har varit så stor de senaste månaderna :)


Tro <3 hopp <3 och <3 kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0