Lediga dagar!

På fredag började jag klockan 7 på servicehuset, men jag hade väldigt ont åt hjärtat, så klockan 11 fick jag en akuttid på sjukhuset. Men dom kunde ju inte göra nåt mer den här gånge heller. Dom tog om alla hjärtprover bara. Men dom svaren, var lika som föut :/ Men de blev ju ett par timmar på sjukhsuet i alla fall.
Fredag kväll blev lugn...Låg bara hemma och kollade på idol :)
Lördag började med match i Lucksta, där vi spelade mot matfors. Blev dock en stor förlust. Men de är bara att gratulera. För matfors spelade bra. Men nu har vi en match kvar att komma igen på :)
Sen åkte vi in till stan, och jag köote en kjol och leggins (kjol / kors i taket)...:P
Kvällen tillbringades med Angelica uppe i ede. De blev en lugn kväll med go´saker och BECK :D
Nu är klockan snart halv 12 och de är söndag, och jag sitter kvar i sängen med myskläder, de är inte heller så tokigt. Men på eftermiddagen åker jag till stan med familjen Carlsson/Ringlöv :)




Kommentarer
Postat av: louise

jag ser bara rudolf i beck, det funkar helt enkelt inte, blir för mycket komik i det allvarliga :P

2009-09-24 @ 22:31:25
URL: http://louiseliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0