Mina tröjor har kommit :D

Idag började jag jobba klockan 7. Då fick man möta många morgontrötta gammlingar :) Men dom är så söt och tacksam när man kommer :) Men de blev en kort dag idag, vilket var skönt. Började med en lugn vecka. Slutade redan vid 11, men jag har varit så tröööött den här veckan, så jag somnade i två timmar på soffan ;) sen var jag och pappa till skogen och hälsade på lite jägare i skogen, och tittade på deras enorm fina stuga :D Den skulle man inte tacka nej till :) Åkte vidare till bilhallen och köpte lite reservdelar till bilen...
Men det bästa med den här dagen var nog att mina tröjor kom, som jag beställde förra veckan :) Storlekarna var bra också, så nu är de bara att slita ut dom :)
Kvällen tillbringades hos mina underbart snälla grannar. Träffade även Frida och Josefine där, vilket var ett tag sedan, men kuul :) Sen avslutades allt med en lång promenad, kände att de behövdes...
Trots att jag flyger runt hela tiden, så mår inte kroppen bra...Hjärtat vill gärna meddela att de finns. vilket gör att jag har så ont. Och hjärtmaskinen bara tjuter (låter som ett larm :S)


En tröja med ett Johnny CASH tryck!

















Hillbilly!



 


Kommentarer
Postat av: erika

hur mycket kostar tröjorna och vart hittade du dom?:)

2009-09-17 @ 22:54:32
URL: http://erikaerikssson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0