Ons, tors, fre!

Nu ska jag sammanfatta de senaste tre dagarna. På onsdag gjorde jag nåt som det var riktigt länge sedan sist.
Jag åkte på biblioteket och lånade två böcker. Så nu är jag i läsartagen :)
På kvällen blev de träning med alla spelglada barn :) Sen en sväng på kören. Måste säga att svimmningarna skötte sig bra denna dag.
Igår torsdag drack jag mycket kaffe i alla fall. Men vad annars ska man göra när kaffesällskapet är så bra. Idag var de Sara och Eirka som de gällde :)
När pappa kom hem så hjälpte jag han med att skjutsa en älg till styckeri i matfors. Undra om de är ryggskott idag :S Kvällen slutade bättre än jag nånsinn hade kunnat tro. Tänk, att byta några ord med en människa kan ändra  så stort på betydelsen av livet och relationen <3
Idag blir de tandläkaren och lunch med personalen på vårdcentralen :) Sen uppvkata Jens ikväll :)

Den här boken är hur bra som helst! Det är fortsättningen på Gömda, Asyl och Mias hemlighet.
Fast den här gången är de Emma, mias dotter, som berättar om hur hon upplevt alla år, och hur hon fick veta sanningen om allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0