Sången förgyller dagen!

Idag har de blivit mycket gjort. Började med dop i kyrkan, vilket var otroligt fint och stämmingsfullt. Ella var lika sööt som vanligt och allt gick fort och smidigt :) De gillar vi. Sedan fika i F-hemmet och en trevlig pratstund med folk som de var länge sedan man träffade :D
Efter de bar de iväg till Torpshammars herrgård för min del. Sjöng i några timmar med gruppen. Sedan vila och vidare ut på ljungan med båt :) Vi var ett tappert gäng på 9 stycken som klev ombord på båten. Båten var väldigt mysig och alldeles lagomt stor :)
När vi kom tillbaka från båtturen var de middag på herrgården. Vi serverades Hjortfilé och potatis :) Kanonbra mat :) Om de är som folket säger, att ett skratt förlänger livet, så kommer jag leva länge. För jag hade en väldigt trevlig kväll. Kunde även byta några ord med min rektor, som också tillbringade sin kväll på herrgården, fast i ett annat sällskap :) Imorn kommer en kvinna hit från mary Kay och ska visa sina produkter för lite gäster som jag bjudit hit :) Vilket kan bli väldigt spännande :)


Torpshammars Herrgård!


Båten som vi åkte!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0