Bruksvallarna

Förra veckam började skolan igen. De flöt väl på i vanlig ordning, dock väldigt mkt ledig tid och de kändes väldigt skönt :)
I helgen har jag varit med kören i Bruksvallarna, vi bodde på Walles hotell och hade de jättebra hela helgen.
Tänk att man uppskattar maten så mycket när man är ute och åker till sådana platser.
På vintern är ju fjällen fint, men de är nästan så att sommaren var ännu finare. Trots att vädret inte alltid var de bästa kanske så var de otroligt vackert :)
Igår när jag kom hem så har jag börjat smida lite nya planer ;) Å sen åkte jag upp och hälsade på "syrran" på Lillström :)

Idag är de skola som vanligt ;) Har dock den turen att jag redan har slutat! Så nu ska jag åka ner på stan och träffa mamma :)



BRUKSVALLARNA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0