Mån / Tors :)

Måndag, tog de väldigt lugnt. Sovmorgon, träffade Linn en sväng och träning på kvällen :)
Tisdag, tog en sovmorgon till, sen jobbade jag lite på eftermiddagen. På kvällen inleddes fotbollsskolan, som jag är lite involverad i. Å resten av kvällen tillbringade jag i ede hos linn...
Onsdag började med jobb 7-12, sen var jag med Linn på eftermiddagen. Vi var och handlade mat för att ta med på kvällens lilla utflykt... För när klockan var 17:30 så var jag upp till ede och hämtade, Mattias, Kjell, Gunilla och Linn. Å sen åkte vi uppöver. När vi kom till Båthälla i Sörbygden så stannade vi och åt en jättegod pastasallad :)
Dansen på Hällesjö var faktiskt bra. Till en början var de lite dåligt med folk. Men även de ordnade till sig :) Å The Playtones gjorde faktiskt ett positivt intryck på mig, för jag väntade mig inte mycket av dom. . . Klockan blev en hel del innan man hade kommit på hemmaplan, men de var de värt!

Idag sov ja ganska länge, å sen blev de en lugn förmiddag :) Klockan 13 var Mattias snäll å skjutsade mig till stan, så att jag kunde besöka naprapaten. Denna gång kändes de ordentligt när han knyckte till i nacken, men även de blir väl bättre :)


Linn och jag 5 maj 2009




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0