Helgen <3

Ja, nu har de varit konserter hela helgen. En helt underbar helg, med rätta ord...
På lördag var de ROXETTE och The Baseballs. Jag måste säga att jag tycker The baseballs gjorde en bättre konsert i Dalhalla i måndags, men trots de så var dom bra! Jag hade sällskap med samma som på fredag, men även Marie, Nina och Johanna :)
Söndagen tillbringades till en del på Stöde marknad. De blev lite strumpor för min del, och en helt otrolig massage maskin. Jag som har så ont i nacke å rygg, nu blir de ändring på de :) Sen var jag iväg å såg på film på kvällen, kändes som ett väldigt bra avslut på helgen.
Idag har jag jobbat 7-12, så nu ska jag ta mig lite lunch å sen blir de nog lite vila. Ikväll ska jag på marknaden å städa, sen fotbollsträning :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0