Några dagar i bilder och ord!

I Onsdags var jag på Stöde huset på förmiddagen å hälsade på Marie :) Sen hade vi middagsbesök på eftermiddagen :) Men på kvällen var de en höjdare, för då tog jag å for på dans i Hällesjö med Linn :) Å de var BLENDER som spelade <3 Bra med folk och bra musik, gav en bra kväll :)
                                  



Torsdag innebar jobb 7-15, å när jag kom hem så for vi söderut, först stannade vi i Gnarp å åt. Sen vidare ut till Mellanfjärden och tittade på teater. "De 39 stegen" Den var riktigt bra, å skådespelare som Linus Wahlgren å "BECK-Oskar" var med :)
                                                             

Fredag var de också jobb, dock bara 7-12, sen hem och var lite barnvakt åt Ella nån timme. Sen blev de vila för min del. Kände att kroppen inte riktigt var med. Men på kvällen hade vi den årliga gatufesten på gatan :)
Lika roligt som vanligt. Men mitt upp i allt, så åkte jag en sväng till Angelica å hälsade på. Fick en jättefin present av hon <3 :)

Helgen går ganska snabbt att berätta om. Jag har varit mer eller mindre sängliggande. Fick feber och blev förkyld natten mot lördag. Så de blev lugnt, men hade främmande från Alfta här på dan, så lite social fick man ju lov att vara :) Idag har jag inte gjprt ett handtag. Men ska i alla fall väg på affärn å hyra en film lite senare :)

/ Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0