Några nya dagar i ord!

I fredags följde jag med Sara och pojkarna uppöver Torpshammar en sväng, sen hem och fick lite fika främmande. Vidare in till stan lite snabbt, fick en super god middag hos Johanna och John. När klockan närmade sig sju. Så for jag och Johanna bort till Selånger marknad. Gick några varv och inhandlade marknadskarameller och korv av Vild Hasse :)
Följde med Johanna hem en stund efter marknaden, vi såg på en film (sista dansen) ganska konstig film :S
Sen rullade jag hemöver igen. . . .
Lördag hade jag lovat Jack att jag skulle följa med/köra han till Sättna och kolla på Dragracing. Vädret var helt okej, men trots de blev de lite otur. VI hann se två bilar på flera timmar. Blev först nåt fel på banan,  å sen var de en bil som inte körde där han skulle, å då blir de långa väntetider. . .
Kom hem till Stöde igen, å då var de dags att vara barnvakt åt sööt Victor. Han är så lugn nu när han har gipsat ben, så de gick väldigt bra. Vi kikade först på Lotta på bråkmakargatan. Å sen var vi på Sperrings och åt middag.
Under kvällen så kom Malte och gjorde mig sällskap också :) Trevligt!
Söndagen började kl. 07:00 på jobbet :/ Man var inte så pigg. Men de gick väldigt bra. Jobbade bara fram till 12, så sen kunde jag hem och sova några timmar innan jag klev på nästa pass kl. 16:30-21:30 :) De var mitt sista schemalagda pass på Servicehuset. Men de ser ut att kunna bli lite till under hösten :)

Igår hade jag första skoldagen också. Tyckte de gick väldigt bra! Var bara där i ca. 2 timmar :) Men nu är de bara å köra på! Sista året på skvadern!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0