Sommaren 2010

Ja, nu kanske de är dags att börja blogga igen. De känns hemskt att säga, men sommaren är ju faktiskt snart slut. Vi har i alla fall kommit in i augusti. Men för mig, så är det nu som de blir lite ledigt. Har jobbat en hel del i sommar, men de har gått bra å varit jättekul :)
Nu tänkte jag lägga in lite bilder från den här veckan. Först var de Bröllop mellan Sara å Jocke <3 Helt underbara människor. En helt fantastisk dag blev de :)
Sen var jag iväg med Emil till Dalarna. Vi var på Dalhalla och såg Sven-Ingvars å The Baseballs :D De var jättebra! Å nu väntar jag bara på att de ska bli helg igen. För då blir de först konsert på fredag med TAKIDA och Ulf Lundell. Sen på lördag blir de konsert med Roxette & The Baseballs (igen :D) Å jag ska få vara med Marie :)








I Dalhalla var dessa!







Jag hoppas de inte dröjer länge till nästa gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0