100114

Gårdagens skoldag blev inge bra alls. Kom dit vid 8 men sen satt jag på halv elva bussen hem igen. Fick ont åt hjärta å kände att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Men när jag kom hem vid 11 så tog jag några värktabletter å sen sov jag fram till klockan 5 :) Å då var jag mycket piggare när jag vaknade. Blev dock ingen skridskoråkning med laget. Var lite för kallt för de. Så jag åkte en sväng på kören i stället. Men de resulterade ju också i en svimmning :/ Tröttsamt, skulle man kunna kalla de.
Idag är jag i alla fall ledig. Är de eftersom klassen har LILI-kursen idag, å den hoppade jag av.
Så idag blir de lite plugg, sen ladda om för att klara en HEL fredag på skolan :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0