11 Januari. . .

Idag kände jag mig mycket bättre, men inte tillräckligt bra för att gå på skolan. Men jag började plugga klockan 7 imorse ändå. Men efter allt som hänt, så behöver oftast jag en liten stunds sömn på eftermiddagen, så de blev de i alla fall. Jag har pluggat en hel del religion, som jag ska ha seminarier på under onsdagen. Sen har resten av tiden gått åt till att plugga inför morgondagens seminarier i MIBAS. Den text jag har läst där handlar om "Psykiska problem och känslomässiga svårigheter" Å jag måste säga att det är väldigt intressant att läsa om, även om de kanske inte låter så på namnet.
Sista rycket under denna eftermiddag gick åt till att göra klart träningsprogrammet inför Januari månad, med fotbolls grabbarna och tjejerna :) Nu är de nytt år, och nya klockrena planeringar. Hatar att stå på träningarna å inte veta vilka övningar som behövs tränas på. . .Sen på onsdag blir de skridskoråkning med dom, livet är bra härligt :)
Nu blir de middag, men kanske hör av mig efter träningen igen :)



Nu går startskottet för en kommande säsong med glädje å spel :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0