12 Januari

Klockan är 13:50 å jag infinner mig på skolan. Hade sovmorgon idag och tog 11 bussen in till stan.
Nu är de ca 40 minuter kvar tills mitt seminarie börjar. Tycker att ämnet är intressant (Psykiska problem och känslomässiga svårigheter) Men de är lite svårt att förstå. Ska bli så skönt att få de överstökat, för nu är jag faktiskt nervös.
Ikväll blir de till att plugga religion (Hinduismen) som jag har seminarium på imorgon! Men efter de så ska de nog vara lugnt ett tag, hoppas ja. För nästa vecka börjar den nya perioden, å de ska bi riktigt kul :)
Nä, läsa igenom texten en sista gång kanske, tjingeling! :)


Kommentarer
Postat av: kattis

Nellie löper...

2010-01-12 @ 19:47:00
Postat av: Josefin

Trevligt, hörde att du hade pratat med pappa :)

2010-01-13 @ 08:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0