Både de ena å de andra!

Fredagen slutade faktiskt redan klockan 12, vilket blev en tidig hemgång (otroligt skönt), Tacos till middag och sedan Let´s dance. Den kvällen blev bara lugn å lyckad :)
Lördagen började vid 12, å då gick man ut på vedbacken å hjälpte till lite. Säga vad man vill, men att hålla på med ved är bra träning för hela kroppen :) Men jag gick in efter att ha svimmat en gång, att de inte ger med sig.
Vilade lite på eftermiddagen, hoppade in i duschen å sen kom Marie Söder å hämtade mig. Följde med henne till Munkbysjön för hon skulle uppträda där. Så då roddade jag :P Bar anläggning å hjälpte till med ljudet. Att man kan ha en sån röst som hon har, de är helt makalöst :) Så de kommer bli kul att få följa henne lite i år :)
Söndagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Ganska precis efter att jag klev upp så svimmade jag, å de övergick sedan till "kramp" åt hjärtat. Har hänt förut. Men de är ganska obehagligt. Så jag har tillbringat hela dagen i sängen. Trots att jag egentligen borde ha pluggat hela dan. Så nu får vi se hur de blir med allt. Känner mig fortfarande inte bra :/
Men nu ska jag slå ihop datorn och sätta mig vid tv:n, för snart är de " I en annan del av Köping" dom är ju bara för härliga :)

Bilden är tagen när Marie spelade på Alnö i somras! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0