Fredag!

Har haft problem med att lägga in inlägg denna vecka. Så jag tänkte sammanfatta lite av veckan :)
På tisdag var jag på piccolo och lunchade med Linn, gott och trevligt! Sen bussen hem, och på kvällen hade jag, Mattias och Petter tränarmöte, så nu är vi klar med planeringen för träningarna i februari. Känns så tryggt att veta att övningarna är genomtänkta, å jag har ju världens bästa kollegor i detta ämne :)
På onsdag var jag hemma på förmiddagen och vid lunchtid så åkte jag och mamma ner på sjukhuset, då stod ett ultraljud på hjärtat på schemat, men som dom kunde se, så var de bra! På kvällen var jag iväg och sjöng lite, må ju säga att man blir glad av de. Torsdag= Pappa skjutsade ut mig till sjukhuset, var där i nån timme, sen fick jag skjuts till skolan av en granne, jätte snällt :) Hade en lektion på skolan, skapande verksamhet, å de gick bra! Vidare ner på stan, jag och Petra bara skrattade när vi gick ner. Jag hade snö till låren, å de är klart att man blev tvungen att ramla lite :P Sen vidare upp på södermalm, träffade min kusin :D Vi åt och surrade på ett tag. Sen vidare mot hedbergska och kollade in deras vårshow, å då hade jag Petra med mig :) Å Angelica och Josefin Lantz var jätte duktiga på showen :) kul :D
Idag har jag haft sån huvudvärk, men har lyckats göra lite läxor i alla fall :) Vad som händer ikväll, de vet man aldrig ;) Kanske hinner med ett till inlägg innan jag lägger mig :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0