Gitarrspel!

Jaha, nu är de nära skolstart igen. Men de ska väl gå bra de å. Startar snart en ny period å då blir de lite nya ämnen på schemat :D Kuul! Har gett mig på att läsa Ljudteknik A, dock bara jag från våras klass. Men jag tror förstås att de kan bli intressant.
Har haft en skaplig måndag. Lite hängig imorse, men tillbringade eftermiddagen inne hos grannarna och gosade med Ella, (måste vara jordens finaste barn) :) <3
På kvällen fick jag trevligt men oväntat besök av Erika söder, kändes som år å dar sedan vi träffades sist. Men vi pratade om gamla minnen å tog förstås fram gitarrerna och klinkade "som förr" :P
Sen blev de en lång promenad på byn, var dock -20 grader nu ikväll, men friskare luft får man ju leta efter :)



Erika :) <3







Kommentarer
Postat av: Emilia

Vilken jättefin hund i headern.



Besök gärna min blogg!



Vinterskor- grå med härligt innerfoder i strl 37. Köpta i London. Direktpris 400 kr el. bud. Australian UGG's- Köpta på Mrs H, strl 37. Direktpris 600 kr el. bud. Fjällräven dunjacka- Marinblå med uttagbar luva, liten lagning på ena ärmen. Strl 34 el. XS/S. Direktpris 500 kr el. bud. Clarks loafers- Oanvända i vitt skinn. Strl 37. Direktpris 300 kr el. bud. GUCCI- en äkta vitagegucci. Inköpt på Stora Antikmässan i Stockholm 2009. Direktpris700 kr el. bud. Myntbörs- köpt utomlands 100 kr el. bud.



Var inte rädd att komma med prisförslag, meningen är att allt ska till försäljning. Insättning görs till mitt konto, skickar per post samma dag. Detaljbilder finnas på samtliga varor, lämna mail så bifogar jag dem gärna.

2010-01-05 @ 16:45:14
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0