Helgen i några få ord!

För de första har de varit fel på blogg.se så därför har de inte kommit några inlägg.
Lördagen blev i vilket fall som helst helt lugn. Mamma jobbade, å vi andra var bara hemma å grejade lite.
Kände mig inge pigg, så la mig väldigt tidigt. Men vad gör de, är de nåt jag kan, så är de att sova.
Vilket gjorde att dagen började sent idag också, men jag och mamma for ut och övningskörde en timme i alla fall. Å får jag säga de själv, så tyckte jag att de gick väldigt bra :D
Nu fixar mamma med middagen, å de blir fylld kyckling inlindad i bacon, mumms! Kan lägga in receptet på de senare ikväll.
Å som middagsgäst så kommer faster Bojan idag, kuul :)
Sen får man ju förstås inte glömma "I en annan del av köping" ikväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0