Kvällen?

Igår mötte jag Angelica på stan efter skolan. Vi sprang runt en stund på stan, och sen vidare hem till moster för att få i oss lite mat och göra oss i ordning. Sen bar de iväg på dans på folkets park, folket var smått å jag och Angelica trivdes inte riktigt, men vi hade ju varann i alla fall. Var hemma till klockan 22:30, å då såg vi på filmen "Sommaren med Göran", mitt betyg till den är 5/10. Skaplig alltså! Men sen somnade vi ovaggade båda två.
Idag vaknade vi sent, sen åkte angelica hem vid 1.
Hur kvällen skall tillbringas vet jag dock inte än. Antingen 40 års kalas eller dans i Hudiksvall. De återstår att se!
Får väl meddela imorn om hur de blev :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0