Kylan

Gårdagen finns de inte så mycket att berätta om. Den började ju inte förän mitt i dan, som de tidigare dagarna detta lov. Sen blev de mys i soffan med te och tända ljus. Hade visserligen väntat mig nåt besök under kvällen, men de blir inte alltid som man tänkt sig :)
Idag är de ryggen som spökar igen, så de blir ännu en innedag, skulle behöva plugga lite MIBAS också (människor i behov av stöd) Men blir nog kanske en promenad ikväll :) Men innan promenaden ska jag i alla fall besöka grannarna och mysa med lilla Ella :)

Känner att jag också bara måste kommentera kylan. Å jag måste säga att jag lider inte av den... Men de är klart att nån grad varmare hade de ju kunnat få vara .  .  .
Att jag inte lider av de som är inne är ju ganska lågiskt. Men fick mig en tankeställare förut när jag öppnade aftonbladet. Tänk de männiksor som jobbar med att köra bergningsbil, fan va kallt.
Men ännu värre, tänk att stå som soldat utanför slottet i Stockholm i -25 grader. Då får du inte röra en fena :O
De är några som jag kan förstå är less på kylan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0