Ny vecka!

Måndag till fredag förra veckan tar vi helt å stryker över. Dagarna var inte bra, å jag har inget mer att kommentera om detta. Men lite av helgen kan jag ju nämna. På lördag klev jag upp före åtta för att hinna med bussen till stan. Vi skulle nämligen vara på skolan då, och ha öppet hus, för Åk. 9 och deras föräldrar. Men dessa timmar gick ganska fort. När vi var klara så mötte jag upp min faster, och sedan åkte vi vidare ut till njurunda för att fira farbror Pär som fyllde 50 år. Vi är en helt underbar släkt, kan inte säga annat. Vi har så roligt tillsammans. Synd att vi inte ses oftare bara. Söndagen var lugnaste dagen på mycket länge. Jag var ute och övningskörde lite med mamma, och de gick kanon bra! :D Kvällen tillbringades halvliggande i soffan :)
Nu sitter jag på skolan och ska snart börja med Historian, är första lektionen för mig, så de kan nog bli spännande :)
Ikväll är de träning med laget, och de är jag peppad till :)


Kommentarer
Postat av: ........

Man måste vara svimningsfri i ett år för att skaffa körkort. Bara så du vet..

2010-01-25 @ 12:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0