Skolan igen då!

Igår var de träning på kvällen, vilket flöt på utan bekymmer. 14 stycken av 22, helt okej tycker jag med tanke på att det inte är säsong.
Nu sitter jag på skolan, och känner mig lite nervös. Ska snart gå iväg och ha min första lektion i Ljudteknik A.
Jag hoppas att det kommer bli kul, men känns lite konstigt att man inte ska ha lektion med klassen måste jag säga. Men jag har Emil med mig där i alla fall. Så de känns ju bra!
Målet är ju att jag efter denna kurs ska ha lärt mig mer om ljud. Hur man kopplar ihop högtalare, och hur man hanterar en förstärkare ;P
Jaja, hur de går. Det återstår att se. På eftermiddagen blir de Svenska B, också en ny kurs. Dock med klassen den gången :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0