Snart är det fredagsmys!

Jahaja, då var de fredag då. Har inte mig emot :) Blev inget bloggande igår, men jag tillbringade förmiddagen på sjukhuset, sen tog ja å åkte hem igen. Hade ingen lektion på eftermiddagen. Tanken var bara att träffa klassen, men skippade de å åkte hem.
Inatt sov jag faktiskt hela natten, kanske låter konstigt, men de var länge sedan de inträffade, så nu är man utvilad å pigg.
Nu sitter jag i alla fall på skolan, å ska snart ha samhälle :) Om de blir nån lektion på eftermiddagen, de återstår att se.
Är lite less på kylan nu, känns som att de bara blir kallare å kallare. Men jag är väldigt imponerad över att kollektivtrafiken har fungerat så bra som den har gjort både igår och idag. Inga förseningar å ingen buss/tåg som stannade (för mig i alla fall) :D


Ikväll är det fredagsmys å starten på årets Let´s dance!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0