Snart är man tatuerad :D

Har haft en lugn dag (ovanligt att jag skriver de :P) Till middag blev de kalopps, en riktig favorit. Kött å pärer :D
Under kvällen roade jag mig med att vara inne hos grannarna å Ella :D
Men nu sitter snart tatueringen på axeln i alla fall. Känns riktigt bra! Jag litar fullt ut på Håcke att de där blir bra. Ni som vill se lite resultat av de han tatuerat kan ju kolla in hans hemsida www.stodeblack.2u.se :D
Imorn är de skola å jag ska ta mig ett besök på sjukhuset också. Men de ska nog gå bra!
Nu blir de till att titta lite på sprängaren, som går på 4:an, sen en tidig kväll, så att jag kommer upp imorn :)

Ha de så bra å var rädd om varandra!



Kommentarer
Postat av: angelica

Den kommer bli så jäkla snygg!

2010-01-08 @ 22:57:18
URL: http://eeaas.blogg.se/
Postat av: Josefin

Ja, jag hoppas verkligen de. Men jag litar på Håcke :)

2010-01-11 @ 16:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0