En lördag man sent kommer att glömma!

I lördags så jobbade jag 7-12, å de var lugnt på bygget, så de gick bra! Vidare hem och hämtade paketen som Johanna skulle få, eftersom de var hennes stora dag! 18 ÅR :) Efter nånn timme, med fika och trevligt sällskap där så for jag hem, å slängde i en toning i håret. Denna gång blev de svart, igen :D
Vidare upp på lillström och åt en good middag med Marie och Nina :) När klockan närmade sig 9 så packade vi in "ljudet" i bilen och rullade ner mot Stöde. Eftersom Marie skulle spela på kolmila :) Hon var som vanligt Bäst, lite synd bara att ljudanläggningen inte var på hennes sida denna gång... Å vad som hände senare den kvällen kommer jag aldrig att glömma. Dans på borden, död fågel och bad, känns som tre perfekta stödord :) De var även min första kväll som chaufför :)



Halva gänget Nina & Mattias


Marie med en del av fan cluben :)

En toppen kväll, som slutade med en massa bus på Lillström :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0