Helgen i korta drag!

På fredag var jag ledig hela dagen, så på eftermiddagen åkte jag upp på lillström och hämtade Nina och Marie.
Sen skjutsade jag dom till tåget, eftersom dom skulle ha en helg i Stockholm :) Men först surr med dom inne på Bite line, eftersom vi kom lite tidigare än tänkt till tåget... Sen åkte jag vidare ut till Njurunda för att hälsa på Fastra min :) Hade en mysig kväll med henne, verkligen välbehövlig kände jag. Vi hann prata ut om de vi ville :)
Lördag morgon spenderade jag på jobbet (7-12) Sen så var de dags för mig att "fånga" Sara, för då var de dags för hennes Möhippa :D Hela gänget kom på jobbet för att hämta henne. Sen vidare till vången för lunch, sen på ica så att hon fick ordna lite uppdrag. Vidare mot Backetjärn där vi skulle spendera resten av dagen. Först 5 kamp som vi vann, bl.a. köra fyrhjuling. Min favorit!!!!.... Sen skulle Sara upp på högre höjder, eftersom hon hatar de ;P
Middagen som vi blev serverad var underbart god. Självklart gjordes den ovanför elden :) Sen blev de bad i tunnan, basta och trubadur :) Så mysigt! Vill tacka Frida som var med, inte alls lika skoj utan dig!
Men jag körde igår, så vi åkte hem vid halv 2 :)
Å idag har jag SOVIT bort halva dan, men de känns bra! Så nu blir de en lång promenad, sen ska jag jobba, å kanske en film ikväll. Med bästa personerna :D

Bilder från helgen kanske kommer! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0