Sommar, sommar, sommar!!!!

Ja, då var de slut på denna ledighetsomgång :) Jag har haft tre lugna och sköna dagar. Har verkligen kännt efter hur det är att ha körkort.
Idag tog jag med mig brorsan och hans kompis upp på hammarsjön :) Jag älskar verkligen den platsen, å de gör Yaris också. Han ville verkligen inte åka hem. Jag låg i alla fall och solade i närmare 2 timmar :)

När kvällen började närma sig så gick jag in till grannarna och fick låna deras söta lilla flicka. Hon och jag gick bort på gatan och träffade hela gänget som hade nåt s.k poolparty! Å de gillade både jag och Ella. Sommarmusik och trevligt folk.
Vidare hem kring halv 9, då de blev en tur med bilen, uppöver Viskan :) Träffade folk och kvällen var räddad :)

Men nu är de nog bara å lägga igen sina blå, för idag. Eftersom klockan ringer 05:45 då de är jobb som gäller :)


Grabbarna och Yaris idag på Hammarsjön :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0