Vacker kväll!

Ikväll var jag, mamma och Jesper till stan. Var bl.a. in på postterminalen i stan och hämtade körkortet :) Sen var jag och köpte ett par nya jeans. De var verkligen nåt nytt att köra i stan en vardag klockan fyra. Fattar inte vart all trafik kommer ifrån. Men de gick ju bra i alla fall.

När jag kom hem, så tog jag bilen och for upp på edeforsen, å satte mig vid vattnet...
Det är nåt alldeles speciellt att få sitta själv en gång också, att ha solen i ansiktet som ett värmande elemnet för hela kroppen. Frågorna som gror inom en, finner sig nånstans i ett svar. Troligen tar de tid att förstå allt ibland. Men jag fick i alla fall ut något bra av 120 minuter ensam...

Sen har jag ju träffat Världens Bästa Marie idag också, å då går de inte att vara på dåligt humör! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0