20100313

Igår sat jag och Ann-Sofie ute i de fina vädret en stund. Sen lät vi tiden bara rulla, fram tills att vi vid fyra tiden var och hämtade Johan på jobbet. Till middag blev de tacos, å det säger ju inte jag nej till. Sen var de let`s dance på tv. Tycker det är kul att Willy har hållt sig kvar. Men det hade faktiskt varit hans tur att åka denna vecka, tyckte molly var så duktig :) Sen blev de en kvällspromenad ner till Johans jobb för att hämta lite grejer :)

Idag har jag sovit ganska länge, sen en lång frikost med Johan. Kände att min kropp inte var nå riktigt bra idag, så nu har jag precis legat och vilat i två timmar...Å vad som händer ikväll vet jag inte riktigt än, men nu blir det snart hemmagjord rotmos :D Toppen!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0