3 dagar i ett inlägg nu :)

I måndags åkte jag och hälsade på Elin (Lindholm) efter träningen. Det blev kaffe och en massa surr. Så skönt :)
Men när jag kom hem, så stupade jag i säng ganska snabbt :)
Igår tisdag var jag på skolan på morgonen i vanlig ordning, hade ljudteknik på första lektionen, där vi gick igenom ihop kopplig av PA anläggningen i aulan. Det är faktiskt en hel del att hålla reda på :) Men den kursen är sååå kul... På eftermiddagen hade vi svenska, och jag fick allt material jag behövde för att kunna komma ikapp tills efter sportlovet :) Tog 14:40 bussen hem mot stöde, och sedan gjorde jag inte så mycket mer, än att delta på pålsgårdens årsmöte, och det drog ut längre än vad jag trodde, så jag stupade nog i säng lika fort den kvällen :)

Idag började inte min dag så bra...Först kom de inget tåg, men insåg att om 1 minut går bussen, så sprang och hann konstogt nog med den bussen....Kommer in till där jag missar haga bussen med 1 minut, sedan är de kaos med de andra bussarna. Men efter 20 min så kommer bussen som jag skulle ta. Men när jag sen ska kliva av så fungerar förstås inte stopp knappen. Så då fick jag kliva av på nästa, och de blev mycket länge än jag hade räknat med att gå...Men en timme senare än vanligt, så kunde jag dock se skolan...Det är tur att man har 1,5 timmes marginal innan första lektionen börjar...
Ikväll ska jag iväg och fira TOVE, som fyller 18 år idag, stort GRATTIS till henne :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0